Tolarp

2kommentarer

Bilder ifrån fotopromenaden
 
Att promenera med kameran är bland det roligaste som finns.
Speciellt nu när det är så skönt ute. Dock stannar jag upp hela tiden för att ta bilder, men det är nice. När jag fotopromenerar med någon annan som inte har kamera blir personen oftast väldigt irriterad ;)
 
När jag tar så många bilder på ingenting så blir det vääääldigt många bilder. Många bilder är också onödiga, som ex. 10-15 bilder på samma motiv. Dessa bilder ligger bara och skräpar på datorn. Nu är det dags att ta tag i det och rensa bilderna! Att jag inte lär mig, det blir alltid värsta projektet att rensa bilderna bara för att jag gör det så sällan. 

2 kommentarer

Christer Erngren (@nukokarjag)

26 Apr 2013 19:59

Snacka om skönt ljus :)

mergimtare ♛

29 Apr 2013 06:10

grymt fin blogg :)

Svar: Tack :)
vanozie.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej